Ontbijt smoothie met havermout, sojamelk, fruit en zaden

Dit is niet ok


1 van 1 Afbeeldingen Daantie
Afbeelding Uploaden
Door: Daantie
In:  Ontbijt Smoothie
Bekeken:  58022 keer
Bereidingstijd:  5 minuten

Ingrediënten

Ingrediënten voor één persoon: 3 eetlepels havermout, 1 glas sojamelk, 1 banaan, handjevol (zomer) fruit, 1 eetlepel hennepzaad (optioneel), 1 eetlepel chiazaad (optioneel), 1 theelepel kaneel.

Bereidingswijze

Pak een blender en gooi daar 3 eetlepels havermout in. Blend dit totdat de havermout een soort poeder is geworden. Doe er dan een glas sojamelk bij in (je kunt de havermout en sojamelk ook een nacht laten weken in de koelkast en dan blenden). Doe er dan een banaan in en een handjevol bevroren zomerfruit (aardbeien, bessen e.d. of bijvoorbeeld bevroren frambozen). Dan eventueel een eetlepel chia- en hennepzaad. Een theelepel kaneel erbij en alles blenden totdat het een glad geheel is. Eet smakelijk!

Beoordelingen

Beoordeling door : ThijssjihT op 06/01/2015
Een van de lekkerste smoothies die ik ken. Heerlijk!